令名待彰

叫我阿令或者令名就可以啦/
游戏主刀乱明日方舟食物语/
同人主全职cp杂食/
本命头像不变虽然墙头很多/
最近迷刀乱的鹤全职的乐月歌的花明日方舟的豹食物语的鸭/
屁话很多/
以上,感谢您阅读至此/
/

【黑遍全联盟】【国家队】请问你们说的哪国语言???

oocoocooc!!!
脑洞来自隔壁假如系列杜明篇
国家队全员有份
按号码来
顺便复健一下我的英语
黑遍!黑遍!黑遍!
特黑!
你们有空在这里祸害小安
就没空百度翻译吗?!
看看小安
最后只吐槽不纠错
反正统统重写_(:3」∠)_

没想到看不懂的人这么多emmm
那就补上中文吧

应上头要求
每位队员上交一份英语的自我介绍
至少三句。
初定稿:

1.叶修
My name is Ye Xiu.

I am the leader of China National Team.
我是中国队的领队

I am not the formal member.
我不是正式成员

I have win for 4 times.
我赢过四次(冠军)

I love this game and I regard it as my houor.
我喜欢这个游戏并把它当做我的荣耀

If you want to jjc with me,please give me some special material for exchange.
如果你想请教一下我的厉害,请交稀有材料作为学费

(大学生安文逸评价:前辈,先不论您的清glish,请先把最基础的时态搞清楚。)

2.喻文州
My name is Yu Wenzhou.

I am the captain of China National Team.
我是中国队的队长

I am looking forward to having a game with you.
我期待与你们一战

Although my hand speed is low, but my brain is better than you.
尽管我手速不行,但我心脏

If you don't believe me, you can talk to Mr.Huang then you will know who I am.
如果你们不相信我说的,你们可以去和黄少天谈谈心,之后你们就会知道我是谁了

(安文逸评价:首先,although和but不能用在同一个句子中。其次,喻队我明白您的意思,但我觉得您的语言组织很有问题,这样说会被当做找茬的。最后China National Team你们是打算用到底了吗?)

3.周泽楷
Zhou Zekai.

Biu.

Biu.

Biu.

(安文逸评价:周队。。。至少三行不是这么用的。。。我给您找好模板了,一会自己换一下个人信息。)

4.王杰希
My name is Wang Jiexi.

I am called the Magician.
我被誉为魔术师

If you want to know sth. about me, please Baidu.
如果你想了解我,为什么不问问神奇度娘呢

(安文逸:王队。。。您,也太懒了吧。。。)

5.黄少天
My name is Huang Shaotian, not yellow small sky.

You can call me the king of sword.
你可以叫我剑圣

I come from the best team in China.
我来自中国最好的战队

Our,me and my captain Yu , goal is the champion.
我们,我和我的队长,目标是冠军

If you to PK with me,I welcome.
如果你想和我PK,热烈欢迎

I love PK!

I love my captain!

I love Rongyao!

I hate akiaoi!

Looking for new friends!

(安文逸:前辈,语法错误太多,除了第一句和最后一句,重写。akiaoi是什么,别告诉我是秋(aki)葵(aoi)。)

6.肖时钦
My name is Xiao Shiqing,not little thing.

I come from Lei Ting,China.

My special skill is my ________.(战术)
我的特长是战术

I am good at fighting with someone stronger than us.
我擅长以弱攻强

I am good at teamwork.
我擅长团队合作

Whenever and wherever l am, l will never rebel my teammates and always believe them.
无论我身处何时何地,我永远不会质疑我的队友,我永远相信他们

Over.

(安文逸:肖队,不知为何,我有种回到以前英语填空的感觉。。。记得去周泽楷前辈那里拿模板重写。Over。)

7.楚云秀
My name is Chu Yunxiu.

Miss.Su is my sister.

My interset is watching TV.

I will use my hands to write the miracle.
我将用我的双手书写出奇迹

(安文逸:符合要求,但有小学生作文的感觉。)

8.苏沐橙
My name is Su Mucheng.

Girl.

Beatiful girl.

Looking for good boyfriends.

Requires followed:

More handsome than Mr.Zhou.
比周泽楷帅

Play Rongyao better than Mr.Ye.
荣耀打得比叶修好

More careful than Mr.Zhang.
人比张新杰贴心

(安文逸:苏队,皮这一下你很开心?这不是婚介所的自我介绍。请找周泽楷前辈要模板重写一份。)

9.张佳乐
My name is Zhang Jiale.

I play the character who boom boom every minute.
我的角色是那个一天到晚boomboom的

They say I should write 3 lines, so l write this line.
他们要我写三行所以我写了这行

Plaese be good to your eyes because the way I fight is serious.
请对你的眼睛好一些,因为我的战斗方式对眼睛很不友好

eg.If I say Boom!, you will boom!
比如:如果我说boom,你就会boom

(安文逸:指路周泽楷前辈,你们枪系都什么毛病???)

10.张新杰
My name is Zhang Xinjie.

I come from Ba Tu, China.

The character I play is a priest,whose characteristics are rigorous and correct.
我玩的是牧师,特点严谨容错率低

I am adjusting my biological clock now and never bother me after 11pm.
我现在正在调我的生物钟,不要在11点后打扰我

(安文逸:张副满分!偶像做什么都是对的.jpg)

11.李轩
My name is Li Xuan.

I come from Xu Kong, China.

I am the first _______(阵鬼) in China.

I am not good at English,so if you see something wrong,forget it and try to understand me.
我英语不好,要是有错,请无视并试图理解我的意思

(安文逸:前辈,老实人,但你是不是和肖队一起写的?)

12.孙翔
My name is Sun Xiang.

I learned English in the past and I give it back to my teachers now,but this cannot influence me.
我过去学过英语,但我现在把那些都还给了我的老师,但这并不影响我

I come here only for the champion!
我来到这里只是为了冠军

I will let the name of Dou God konwn to everyone!
我会让斗神的名号响彻世界

(安文逸:前辈,说得很好但是别人可能根本看不懂您在说什么。)

13.唐昊
My name is Tang Hao.

I like fighting with those who are good at Rong Yao.
我喜欢挑战强者

Like Mr.Sun, those who want the champion please clean your neck and wait for me to kill you.
就如孙翔所言,想要冠军的人们请你们洗干净你们的脖子并等我来kill你们

Champion belongs to us!
冠军属于我们

(安文逸:唐队您和上个一块写的吧,clean your neck and wait for me to kill you是什么操作?)

14.方锐
Hello~Everybody~

My name is Fang Rui.

You can call me the Golden Right Hand or the Sincere Eye.
你可以叫我黄金右手或者真诚之眼

I like chatting, so if you have some gossips, please talk with me.
我喜欢聊天,所以你有八卦的话,请和我说说

Waiting for you~
等你哦

In the end,I want to make a special ads.
最后,我想悄咪咪打个广告

Friends,do you want to know sth. about猥琐流?
旁友,猥琐流了解一下?

(安文逸:旁友,重写了解一下。)

评论 ( 25 )
热度 ( 426 )
  1. 共2人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 令名待彰 | Powered by LOFTER